FutbolManşetMedyaSpor

Bu ne perhiz, bu ne turşu; Demirören’in sahibi olduğu gazete yazıyor, başkanlığını yaptığı kulüp yalanlıyor!

muhammed demirci vatan gazetesi

Muhammed Demirci’nin fona devredildiği yönündeki haberlerin Vatan Gazetesi’nde de yer almasının ardından bugün kulüp tarafından yalanlanması ortaya ilginç bir görüntü çıkardı / Beşiktaş Haberleri

Futbolistan.net’in haberine göre, Beşiktaş’ın genç yıldızı Muhammed Demirci’nin haklarının Jorge Mendes’e ait fon şirketine devredildiği yönündeki haberler Yıldırım Demirören’e ait Vatan Gazetesi’nde de net ifadelerle yer aldı. Ancak Vatan Gazetesi’nde yer alan bu haberin Başkan Yıldırım Demirören tarafından bu sefer Beşiktaş’ın resmi internet sitesinde yalanlanması ilginç bir görüntü ortaya koydu.

Beşiktaş Yönetimi, kulübün resmi internet sitesinden Muhammed Demirci hakkındaki iddiaları aşağıdaki açıklama ile yalanladı;

“Futbolcularımızdan Muhammed Demirci ile ilgili 15.06.2011 tarihli medyada, oyuncunun bonservisinin %55’inin Şirketimiz tarafından bir fona devredildiği haberleri yer almaktadır. Oyuncu ile Şirketimiz arasında imzalanan 11.10.2010 tarihli anlaşma halen devam etmekte olup; Muhammed Demirci ile ilgili hakların fona devredilmesi konusunda herhangi bir anlaşma bulunmamaktadır.”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu